Monday, August 17, 2009

Nu har nervositeten slagit till. Vad f-n ska man säga på intervjun imorgon? Har ju aldrig vart på någon förut, tänk om jag gör bort mig totalt? Vad ska jag göra då? Vill ju ha ett jobb även om det bara är några timmar i veckan eller kanske varannan vecka. Jag håller hela tiden på att upprepa orden, ta det lugnt Erika du fixar det här, men just nu slår mitt hjärta så fort och mina händer skakar av nervositet. Jag kommer vara ett vrak imorgon. Men om jag får jobbet så är det värt det. Måste bara komma ihåg att le, slappna av och vara ärlig.

Nikki gör sitt bästa för att hjälpa till. Hon ligger med huvudet på mina fötter och andas så högt att jag nästan tror att hon försöker säga ; andas in, andas ut, matte du klarar det här. I love my doggie!!

//Erika (relax, I'm gonna make it!)

No comments:

Post a Comment