Friday, September 11, 2009

I want a new immune system, the one I got is broken

Sådärja, då har man blivit riktigt sjuk igen då. Nej det är inte svininfluensa men en rejäl halsfluss. Fick superont i halsen under eftermiddagen i onsdags och även i öronen. Det blev bara värre under kvällen och jag vaknade sen kl 4 och bara skakade. Hade 40 graders feber så det var bara att gå ner och ta ett par Alindrin. Har sen haft konstant 39 graders feber även om det blir bättre när jag tagit tabtletter. Men mina öronen gör jätteont och svälja gör också ont. Typiskt mig alltså! Förra året var jag bara småförkyld under året, men i år har jag varit ordentligt sjuk tre gånger. Efter första gången jag var på dagiset, sedan efter studenten och nu igen. Det suger!

Nikki vakar över mig hela tiden också. Hon sover såklart hos mig under natten också, men istället för att sova vid mina fötter som hon brukar så sover hon tryckt mot min mage med huvudet på kudden. Så söt! ;D

Ha det bra // Erika

No comments:

Post a Comment